?

Log in

Therese;
25 June 2020 @ 12:08 pm
FRIENDS ONLY
comment here to be added
(screened)
 
 
Therese;
30 August 2013 @ 08:16 pm
77  
heyyyyyy
wow i havnt posted on this in so long
久しぶりね!

well i thought id drop in and say hey :)

so i got a new job at a call centre full time. pay is great and so is the benefits. its my first "real" job and im starting to feel the effects of transitioning into adulthood lol. siiigh not gonna lie i wish i was still a kid. life was so easy back then lol.

anyways i gots to go

laters :)
 
 
feeling: draineddrained
 
 
Therese;
29 August 2010 @ 09:34 pm




happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday dear matsujun...happy birthday to you :D



today is jun's birthday and he turns the big 2-7..woah he tots does not look 27 lol....sigh what can i say about this man other than i love him dearly. it was because of him that i was introduced to this whole other world of asian-ness [haha] that i never even knew existed...[ex: ARASHI*, asian dramas, etc] and yeah...i love him a lot and i wish that someday before i die i would be able to meet him =)

soooo in conclusion: happy birthday jun =) i hope your day is all that you hope it would be :D




ps: sorry for being so MIA friends -_-...totally my bad...ive just been so preoccupied with other things [my brother got married, relatives came, constant job hunting before college, prepping for college ie: orientations...siiiigh]
sooo now that everything is slowly dieing down..[all the relatives are gone, still looking for a job though, orientations are done] im FINALLY able to go back on LJ..how ive missed it so =) [and of course you guys :) ]
so YEAH..just like to let everyone know that my long-ass hiatus is done lol
annnnd that i hope to get reacquainted with everyone again =)

talk to ya laterr~
 
 
feeling: goodgood
 
 
Therese;
13 May 2010 @ 11:19 pm


sooo....it 's rob pattinson's bday today =)
this pretty boy turned 24
ahh...hes pretty xP
haha
anyway...
i owe getting on LJ all to this guy..
the back story as to how that happened i actually dont remember..
but i know for sure that the reason i got on LJ was because of him
hence the username rpatz anyone?? haha..didnt think about that did you xP or did you...
but then i slightly regret it now seeing as im not that into that fandom anymore as i am in others now
[fancy some arashi anyone? hehe xP]
but i still do enjoy a little twilight here, a little rob there
[anyone excited for eclipse coming out?!?! i know iiiiiiiii am :DD]
pfft..and im not lining up for hours to see the midnight screening..heck no..hehe
[or am i...dun dun dun...xP]
hehe xPCollapse )
anyway..thought id just say a quick happy birthday to you rob
thanks for making the character of Edward Cullen awesome with your pretty-ness on-screen just as awesome as it was in my head as i read the books
your acting could maybe use some work..and a shower or two would be nice
BUT

happy birthday :D

credit to: http://robertpattinson.org/ for the pretty pic of rob; Lynne2223@youtube for the vid
pic done by me..pls dont take =)
 
 
feeling: boredbored
music: gorilla zoe - echo
 
 
Therese;
12 March 2010 @ 10:36 pm
54  
ohhh shit...im excited hahaha :D

 
 
feeling: giddygiddy